Chceme našim zákazníkům pomoci žít lepší život. Naše produkty uklidňují, pomáhají uvolnit se a vracejí radost ze života. Pomůžou vám zbavit se stresu a cítit se lépe.

Využíváme kvalitní a přírodní byliny z několika oblastí Indie a Srí Lanky. Naše produkty jsou nešizené a pomáhají nám cítit se lépe. Máme to vyzkoušeno i sami na sobě :)



Proč produkty Healing Nature?

Naše řada je unikátní nejen kvalitou zpracování, ale i použitými ingrediencemi. Jsou proto skvělou cestou pro každého, kdo se zajímá o zdravý životní styl. Mějte díky produktům obsahujícím látky z přírodních bylin i vy lepší život.

Byliny, které využíváme, pocházejí z Indie. Máme dobré vztahy s místními producenty. Některé finální produkty však vyrábíme až na území ČR, abychom dokázali garantovat jejich kvalitu.

Máme unikátní kosmetickou řadu, která je vhodná pro lidi s citlivou pokožkou. Kromě toho však nabízíme i unikátní oleje, krémy, soli nebo svíčky a zubní pasty. Prostě vše, co je potřeba, abyste se cítili dobře.

V Česku zcela unikátní je naše neemová řada. Využívá výjimečné kvality neemu, speciální látky, která má značné blahodárné účinky.


Za značkou Healing Nature stojí Milica Hajnová. Kdysi pracovala v zahraničí v oblasti wellness. Postupně se tak začala zajímat o kosmetiku - zejména o čisté oleje a blahodárné suroviny, které prospívají zdraví a rovnováze organismu. Díky jejímu nadšení tak dnes do ČR dovážíme zdravé produkty z celého světa, hlavně z Indie a Srí Lanky.


"Chci se přibližovat podstatě a přirozenosti. Co cítíme, co nadechujeme, co je pro nás to pravé. Kudy jdeme, jakou cestou... celý život je o práci na nějakých úkolech, které nás posunují dál. A já si myslím, že tuhle cestu bychom si měli zpříjemnit a usnadnit. Cítíme se dobře a v pohodě? Pak je vše snazší. A zdravé, přírodní produkty k tomu mohou pomoci."

Healing Nature v Česku

Od skromných začátků k úspěchu

Vznikli jsme jako malá, takřka rodinná firma. Naše kvalitní produkty si zvolna získávají oblibu na trhu. Naši nabídku postupně rozšiřujeme. Máme radost z toho, že je o naše produkty velký zájem.

"Já sama jsem si před pár lety ani nedokázala představit, že Healing Nature bude mít tak velké možnosti, jako má dnes. Vyrábíme vlastní produkty, o které je zájem. Jsem ráda, že jsem se nebála jít za tím, co jsem cítila. Teď už vím, že to byla správná cesta."

Naše produkty pomáhají lidem s obnovením harmonie

Hodně z toho, co děláme, je spojeno s ájurvédou. Milica ji už dlouho studuje. Toto prastaré a staletími prověřené učení je proto podstatnou součástí toho, na čem je značka Healing Nature vybudována.

"Celé Healing Nature je vlastně o tom, že chceme pomáhat lidem, aby žít aktivní a zdravý život - přitom si ale uměli i odpočívat a jen tak "být"."

Součástí ájurvédy je hlavně strava, protože hlavní esence pro život jsou spojeny s nádechem, jídlem a pitím - s tím, co přijímáme. Proto vozíme potraviny a potravinové doplňky z dalekých zemí. Ale tím to nekončí.

"Děláme i přednášky a snažíme se to, co známe, sdílet. A nemusí to být vždycky ájurvéda. Značka Healing Nature vznikla tak, aby přinesla všechno, co je na tomto světě skvělé - a aby toto bohatství nabídla lidem, ke kterým by se jinak nedostalo."


Podpora pěstitelů v Indii

Velkou zahraniční spolupráci s Indií jsme navázali díky Indovi, který se jmenuje Sreejesh. To on pro nás ve své manufaktuře vyrábí kosmetiku i potraviny.

"Potkali jsme se na veletrhu. Sreejesha zaujal sáček s koupelovou solí, chtěl si ho koupit. Já jsem mu ho dala. On se pak několikrát k našemu stánku vrátil. Dal mi vizitku a řekl, že se mu mám ozvat. Říkala jsem si, co to asi bude... pak jsme si ale napsali a naše komunikace postupně vedla k tomu, že přiletěl do Prahy."

A jak návštěva Inda o horkém létu probíhala?

"Já jsem do Prahy přijela vlakem. No je to veselá vzpomínka - oba naše vlaky měly zpoždění (Sreejesh jel z Vídně) a na setkání samotné jsme nakonec měli jen 20 minut. Ale nakonec by ani celých 20 minut nebylo potřeba, protože naše nastartování mezinárodní spolupráce už bylo téměř jisté. Byli jsme domluveni rychle."

Důležité pro Milicu i Steejeshe je, že oba dělají byznys odpovědně

"Jsem moc ráda, že Sreejesh má dobře zavedenou spolupráci s tamními farmáři. Je to férový obchod. Healing Nature se mu líbilo. Zaujali jsme ho. Říkal, že se mu líbí, že jsme byli upřímní, že nelžeme a že se mu s námi velmi dobře komunikuje. A teď naše spolupráce trvá už řadu let."

A že by se Milica vydala rozvíjet obchodní vztahy přímo do Indie?

"Zajímavé je, že mě to do Indie netáhne. Vím, že moje místo je tady, v Evropě. Chceme vše prospěšné vozit sem a nabízet to zdejším lidem. Tak je to správně, tak mi to dává smysl."

Máme štěstí na spojovací mosty mezi Indií a Evropou

Sreejesh, se kterým spolupracujeme, dokonce vystudoval medicínu. Žil však v rodině, kde byla životním stylem ájurvéda. On v sobě tak spojuje na jedné straně tradici, na druhé straně modernitu a vědecký přístup. Milica to má podobně. Studovala 2 roky VŠCHT a ájurvédu studuje u jedné indické doktorky.

"To vědecké zázemí určitě pomáhá. Jsem víc nohama na zemi. Moje učitelka studovala a pracovala v Evropě, takže náš životní styl jí není tak vzdálený."

Tato učitelka ájurvédy dříve působila ve farmaceutickém průmyslu. Jednoho dne však měla prezentovat lék, který měl víc kontraindikací než léčebných účinků. To se jí nelíbilo. Odešla proto ze své vysoké pozice, vrátila se do Indie a dnes má vlastní ájurvédské centrum v Himálajích. Stále však jezdí i do Evropy, kde má zázemí v Německu. I ona je spojovací most mezi Evropou a Indií. Takový, jako Sreejesh.

I náš obchodní partner Sreejesh má pochopení pro potřeby Evropy.

"Je jeden z mála indických výrobců, co dokáže získat i všechny potřebné evropské certifikáty. Máme štěstí, že můžeme spolupracovat zrovna s ním."

České produkty

Blahodárné byliny dovážíme z Indie a Srí Lanky, díky našemu partnerství s místními producenty. Finální výrobky však vyrábíme v Česku, abychom měli pod kontrolou jejich kvalitu. Svým zákazníkům hodláme dodávat jen to nejlepší.


Díky našemu pravidelnému odběru získávají místní pěstitelé pravidelný příjem. Jsme rádi, že můžeme našim zákazníkům v našich produktech poskytnout to nejlepší z těchto končin - a že našim partnerům v cizině díky tomu pomáháme udržet si finanční stabilitu a jistotu živobytí.